reklama

Prečo slovenské média ignorujú slovenský šport?

V športových novinách môžme vidieť naozaj málo Slovenska. Kŕmia nás tu zahraničnými ligami a popri tom tu máme výborných športovcov a taktiež aj výborné kolektívne športy, v ktorých sme svetová elita. Slovenské média ignorujú slovenský šport a celkovú propagáciu našich líg!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Zapneme si televíziu, resp. športové noviny a vidíme tam 70% reportáži zo zahraničia. Domáce ligy, či slovenských športovcov tam uvidíme naozaj zriedka, lebo väčšinu týchto novín tvoria zahraničné ligy ako napríklad NHL, NBA, či všelijaké zahraničné futbalové ligy.. Ak sa vôbec raz za čas niečo uverejní o našich športovcoch, tak len vtedy, keď vyhrajú nejakú medailu. Námet napísať tento blog, som dostal vtedy, keď som písal do jednej súkromnej televízie o spoluprácu s Majstrovstvami sveta mužov vo florbale, ktoré sa budú konať v decembri vo Švédsku. Keďže na tieto MS ide aj Slovenská mužská reprezentácia, tak som chcel, aby počas MS dávala táto televízia nejaké reportáže o našich reprezentantoch a pod. Ja ako správca stránky Slovak Floorball, čo je najväčší florbalový portál na Slovensku, by som im vedel zabezpečiť informácie. Florbal na Slovensku ide rapídne nahor a tiež aj výkony našich reprezentácii, veď juniorky skončili na tohtoročných MS na 5. mieste a muži pred dvoma rokmi na 8. mieste. Ale teraz k veci. Začal som si s pracovníkom športového oddelenia písať, no zarazila ma jeho správa, že oni dajú informáciu o našich reprezentantoch len vtedy, keď naši reprezentanti pôjdu do boja o medaily. Po tejto správe som zostal naozaj veľmi zaskočený, lebo na zahraničné ligy a športovcov majú dostatok času, ale na slovenských športovcov a športy, ktoré nie sú ešte na Slovensku také rozšírené nie je čas.. Ďalej mi ten pán napísal, že na športové spravodajstvo majú malú stopáž a každý deň majú pretlak tém, s ktorých vyberajú tie najzaujímavejšie. Myslím, že tých 15 sekúnd, v ktorých by povedali výsledok zápasu, ukázali nejakú fotografiu zo zápasu, by naozaj nikoho nezabilo.. Myslím, že určite to bude zaujímavejšie ako pozerať 10 minút na zahraničné ligy. Takto podporujeme slovenský šport, ligy a športovcov ? Je to hanba, že slovenské média píšu viac o zahraničných veciach ako o domácich. Na Slovensku máme výborných športovcov a tiež aj kolektívne športy, v ktorých patríme medzi svetovú elitu. Naozaj táto situácia je veľmi zlá a treba s ňou niečo robiť. Na moju poslednú odpoveď, kde som skritizoval, že radšej nech dávajú informácie o Slovákoch a nie len o zahraničných ligách, tak na ten mi už pán neodpovedal.. Asi vieme prečo.. Netýka sa to len florbalu, ale celkovo všetkých športov na Slovensku. Takto média ignorujú slovenský šport a my sa len-tak nečinne prizeráme tomu, ako nám do televízie púšťajú zahraničné veci.. "Lebo v Amerike do svojich športových novín dávajú bežne každý deň informácie z našej futbalovej, hokejovej, florbalovej, či basketbalovej ligy.."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ďakujem za každé prečítanie si môjho blogu a taktiež za všetky Vaše reakcie k nemu. 

Lukáš Chovan

Lukáš Chovan

Lukáš Chovan

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Lukáš Chovan, mám 14 rokov a som správca stránky Slovak Floorball, čo je najväčší florbalový portál na Slovensku. Zaujímam sa prevažne o šport, politiku a celkovo o média. Budem hlavne písať o problémoch, ale taktiež aj o pozitívnych veciach, čo sa na Slovensku dejú.. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu